erikgronwall

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Imon hoppas jag får hjälp:P

Av Mathilda Glansén - 16 juni 2010 18:20

Heej :P

Imon när Erik kommer till Alingsås hoppas jag att de är många fans som kommer vara på plats och hjälpa mig att skrika MASSSSA!! :D <33


Det går inte ens att beskriva hur GLAD jag är just nu när jag tänker på hur bra min dag kommer bli imon:))


Puss&Kram//Mathilda<33

 
 
Ingen bild

Ellinor (ellinorälskarerik på eriks hemsida)

16 juni 2010 21:11

Jag kommer hjälpa dej att skrika!
Lovar dej ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Glansén - 12 juli 2010 21:14

Heeej Nu har jag bestämt mig att lägga ner den här bloggen för jag bloggar nästan aldrig. Och då känns de så tråkigt att ha den. Men jag kommer skriva om mina underbara dagar med Erik och sånt på min och mina 2 kompisars blogg istället:P www.fl...

Av Mathilda Glansén - 9 juli 2010 22:40

Heej :P Jag har inte varit hemma på några dagar så därför dålig uppdateringe:P Hoppas alla har en lika trevlig sommar som jag;) Men har ni kollat in Eriks WEBBSHOP?!? :) Shiit måste köpa en trjöa där :D http://www.merchandise-shop.se/?erikg...

Av Mathilda Glansén - 30 juni 2010 20:28

Hej :) Jag vet min uppdatering suger men läs bara rubriken så fattar ni:P Ne men asså på sommarlovet är de så mycket att gör så de är svårt att hinna med och blogga :) Imon ska Erik vara med på sommarlovsmorgon! MÅSTE SES!! :D Och sen på kvälle...

Av Mathilda Glansén - 24 juni 2010 22:00

Av Mathilda Glansén - 22 juni 2010 19:00

Heej:) Här kommer några underbara bilder på Erik när han var i Alingsås. Tack Lizel som e så gullig och skickade dom till mig:)                    Kraam Mathilda<33   ...

Ovido - Quiz & Flashcards