erikgronwall

Alla inlägg under februari 2010

Av Mathilda Glansén - 28 februari 2010 14:51

   Heeej!


Tänkte berätta lite om mig själv, haha kanske inte så kul!!


Om mig:

Jag heter Mathilda och är 15 år, bor en bit utanför Göteborg. När jag inte går i skolan så tävlar jag hoppning och utställning med mina kaniner, rider, är med kompisar och självklar åker och träffar finaste ERIK GRÖNWALL och andra artister som EMD!

Snabb fakta:

Favorit mat: Tacos (tror jag ;P)

Favorit färg: Blå

Favort film: Twilight

Favorit låt: Erik Grönwall - Higher :D

Favorit artist: ERIK GRÖNWALL och DANNY SAUCEDO<333

Favorit grupp: EMD<3

Bästa TV- pogram: IDOL!!

Favorit affär: ää.. JC och H&M, eller haha vet inte riktigt ;P

 

Hehe en bild på mig!  

Kommer inte på några mer hehe!  


Men om ni undrar något mer så FRÅGA!!  

Puss&Kram//Mathilda<33

Av Mathilda Glansén - 27 februari 2010 23:04

Heeej!

Förlåt men jag är så sjukt trött efter en dag på Göteborg Horse Show och sedan delat ut reklam, så jag orkar inte skriva något roligt inlägg idag! Men jag lovar imon ska jag göra det. Tänkte skriva lite om mig, haha kul?!?  

Oj höll på att glömma!, Eriks syster Therese fyller år idag! Så GRATTIS TILL HENNE!!    

Men ha det så bra!

Puss&Kram//Mathilda<33

Av Mathilda Glansén - 26 februari 2010 21:16

Heeeej!!

Erik ligger etta på Rix Topp 6 Klockan 6 hela helgen! KUL!!


Och Erik berättade ju att han skulle vara i Göteborg hela helgen!   Åå asså jag måste bara se om jag kan få träffa han på något sett! MÅSTE BARA DET!!  

Puss&Kram//Mathilda<33

Av Mathilda Glansén - 25 februari 2010 21:14

Heeej!

En liten film på Erik, Rabih och Eddie! Tre fina killar!  


Puss&Kram//Mathilda<3

Av Mathilda Glansén - 25 februari 2010 19:58

Heeej igen!

Erik fortsätter att hålla sig på en andra plats på Rix Topp 6 Klockan 6. Ska vi inte ändra på det nu elr?!?!

In och rösta med er! http://www.rixfm.com/program/kvallar-med-christian-hedlund/rix-topp-6-klockan-6


Puss&Kram//Mathilda<3

Av Mathilda Glansén - 25 februari 2010 19:43

   Heeeej!

Ifall ni vill ha en fin affisch på Erik så är han med i tidningen Glitter nr. 1 2010.


Affischen!<3

  

Puss&Kram//Mathilda<33

Av Mathilda Glansén - 25 februari 2010 19:26

Heeej!

Det är ju så att jag inte bara älskar FINASTE ERIK GRÖNWALL, för det finns ju en otroligt fin grupp som heter EMD, som mitt hjärta också slår för. Men nu tycker ni kanske att jag är lite konstig som skriver om EMD på denna bloggen som handlar om ERIK GRÖNWALL. Men nu är det så att DANNY SAUCEDO(min favorit i EMD) fyller 24år idag! Och då var jag ju bara tvungen att skriva GRATTIS här också. Haha jag bryr mig faktiskt inte vad ni tycker om det.  


GRATTIS FINA DANNY SAUCEDO!!      


Puss&Kram//Mathilda<33  

Av Mathilda Glansén - 24 februari 2010 20:27

Heej igen!!

Idag åkte Erik ner på en andra platas på Rix Topp 6 Klockan 6!

Puss&Kram//Mathilda<33

Ovido - Quiz & Flashcards