erikgronwall

Alla inlägg under maj 2010

Av Mathilda Glansén - 31 maj 2010 20:43

Heeej :)

För alla er som bor i Göteborg ni har la inte missat att Erik var med på en hel sida i GP i del 3, i dagens tidning :)



Åh shiit på onsdag kommer den efterlängtade skivan ut :D

Somewhere Between A Rock And A Hard Place


Kramis till alla fina läsare<3

Av Mathilda Glansén - 30 maj 2010 21:24

Heej:P

Jag har typ inget kul att berätta idag, haha som om jag brukar de men ändå :P


Eller jo om 11 dagar slutar jag skolan och då ska jag troligen träffa ERIK!! Jippii :P


Puss på er<3

Av Mathilda Glansén - 28 maj 2010 22:15

Heeej! :)

Snart kommer den efterlängtade plattan ut :D 2 juni då smäller de :)



Kraaam :)

Av Mathilda Glansén - 25 maj 2010 20:32

Heeej :)

Visst du att det är bara 16 dagar kvar tills jag ska träffa ERIK igen :D <33

 från när erik var på rix fm festival i Stockholm


Erik sjöng "Higher" och "Crash And Burn" - succé x 2...


Erik Grönwall på storbildsskärm och i verkligheten... Erik x 2 = underbart!


Intervjuer, intervjuer, intervjuer... Erik charmar alla!


Vår Erik delade loge med Mollys Eric... Å Erik Hassle hade också samma loge men honom såg vi inte röken av...

Av Mathilda Glansén - 23 maj 2010 22:23

Heej!:P

Shiit vad jag har gjort många saker i helgen. Och det är därför min uppdatering har varit så otroligt dålig. :/


Men asså shiit Erik ligger ju 2:a på Rix Topp 6! :D han klättrar ju uppåt för varje dag. Nu ska vi bara få upp han på första platsen också. Kom igen allihoppa! :)


Och ni har la inte missat att Erik är med i tidningen "Frida" nr 10.

 

Åh shiit 18 dagar kvar :D<33

 

Puss&Kram//Mathilda<3

Av Mathilda Glansén - 19 maj 2010 21:53

Heeej:D

Idag kom Erik in på Rix topp 6 :D<33

Men vi måste fortsätta rösta :D

http://www.rixfm.com/program/kvallar-med-christian-hedlund/rix-topp-6-klockan-6/


Pusss<3

Ovido - Quiz & Flashcards