erikgronwall

Alla inlägg under januari 2010

Av Mathilda Glansén - 31 januari 2010 17:25

Hej hopp!  

Idag har jag gjort det sista på min Erik skylt. Så nu är den helt klar. Om jag ska vara ärlig så blev jag ganska nöjd med den faktiskt, fast jag skriver så fult så det förstör lite men aa ja.

Idag var det Eriks sista spelning för den här gången, så nu längtar vi alla tills när hans nya spelnings tider kommer ut.

Ha det bra!  

Puss&Kram//Mathilda<33

 

Aa så här blev min Erik skylt, vad tycker ni?  

  

Av Mathilda Glansén - 30 januari 2010 19:31

Heeej!  

Jag sitter här hemma och fixar min Erik skylt, för så som den såg ut förut hehe va det liksom nästan pinsamt att visa den på Eriks spelningar. Men nu hoppas jag att det ska bli ändring på det. Jag lovade ju att det skulle bli ett längre inlägg idag, hehe men jag vet inte om det kommer gå så bra. Nä men får hitta på något! Jag tänkte att jag kanske kan skriva lite snabb fakta om Erik!


Namn: Erik Grönwall

Ålder: 22år

Född: 3 december 1987

Ögonfärg: Blå

Bor: Stockholm

Kommer från: Knivsta

Klädaffär han gillar att handla i: Carlings

Favorit leksak när han var liten: Turtlesgubbar


Kommer inte på något mer, men jag återkommer om jag kommer på något.

Ska se när jag har lite tid över om jag kan göra en film om Erik, men får se när tiden kommer hehe.  

Puss&Kram//Mathilda  

 

  


Av Mathilda Glansén - 29 januari 2010 19:52

Heeej!

Nu skulle jag vilja veta vad ni tycker om den nya headern?

Imon blir det ett längre inlägg men jag hinner inte skriva längre nu, måste ner och titta på Let´s Dance.   


Pus&Kram//Mathilda  

Av Mathilda Glansén - 28 januari 2010 20:23

Heeej!

Jag ska försöka få till en lite snyggare header, om nu jag klarar det. Ne men ska lägga ner lite mer tid på den än vad jag gjorde på den jag har.

Nu har våran fina Erik legat etta på Rix Topp 6 Klockan 6 i nästan en hel vecka, gud vad kul! Grattis Erik!  


Glöm nu inte i helgen att Erik kommer till Malmö på lördag och på söndag kommer han till Örebro. Skulle gärna åka dit men tar lite för lång tid.

30 januari, 2010SIGNERING - Bilia (Agnesfridsvägen 119) 14:00Malmö
31 januari, 2010SIGNERING - ÖBAB Kia 15:00Örebro

Men ha det så himla bra nu!

Puss&Kram//Mathilda  

Av Mathilda Glansén - 27 januari 2010 20:50

Heeej!  

Idag fick vi reda på vem som vann "Higher - tävlingen". Och vinnaren blev Johannes, ett stort GRATTIS till han. Fast det hade ju varit kul om det hade varit jag och min kompis Khazeen som hade vunnit. Men vem vet nästa vecka kanske vi står som vinnare, men kan ju alltid drömma.   

Vad tycker ni om Johannes?!?  


Ha det bäst där ute i de vita Sverige!

Puss&Kram//Mathilda   


Av Mathilda Glansén - 26 januari 2010 18:44

Heeej!  

Det händer ju inte så mycket på Erik fronten, så det är svårt att skriva något nytt. Aa mer än att han han kämpar på för fullt med sin andra skiva.


Det går inte att beskriva min otroliga saknad till Erik! Jag tror att jag snart tar tåget upp till Stockholm och åker och hälsar på Erik, för jag måste bara få se hans vackra ögon lysa och hans fina mun le. Vill bara hålla om han och känna hans närhet. Jag vet att jag kommer att få träffa Erik om någon månad eller så. Men den långa väntan är hemsk. Ni tycker säker att jag är så jä*** töntigt att sitta hemma och gråta för att man saknar en människa så mycket, som man inte ens känner. Men jag kan inte hjälpa det. Men måste försöka tänka framåt, även om det är svårt. Så länge jag vet att ALLT är bra med Erik, så kommer jag att klara även dom här mörka dystra tiderna också. För efter mörkret kommer ju det ljusa.

Förlåt att ni behöver sitta och lyssna på mina tråkiga tankar men det är liksom skönt att få skriva av sig lite ibland.

Puss&Kram//Mathilda  


ERIK GRÖNWALL DU ÄR MENINGEN I MITT LIV!  


Av Mathilda Glansén - 25 januari 2010 20:04

  Heeej!  

Erik ligger fortfarande etta på Rix Topp 6 Klockan 6, asså tack alla otroligt fina människor som hjälper mig att rösta på han.  

Men jag absolut inget kul att berätta om Erik, så aa dt får bli ett kort inlägg. Ska försöka komma på något bra tills imon.

Puss&Kram//Mathilda<3

 

Kan bjuda på en super söt bild på Erik!

Av Mathilda Glansén - 24 januari 2010 20:01

Heeej!

Idag tänkte jag berätta om när jag träffade Erik för tredje gången, och det är den gången som jag nog kommer att minnas mest från.  


Asså vilken jä**a dag! =P Hur ska jag kunna berätta om allt?!? Och var ska jag börja? =P
Men dagen började med att jag, Khazeen och Zahra tog tåget in till Göteborgs central. Där efter tog vi bussen till Bäckebols köpcentrum. Vi gick in på Media Mark där Erik skulle uppträda, vi letade efter scenen där inne men vi hittade inte den så vi frågade en som jobbade där. Och han sa att scenen var på baksidan av Media Mark, asså UTE! det var ju liksom -15*C, hallå asså klockan var ju bara tolv typ och Erik skulle komma klockan fyra! Skulle dom ta dö på oss eller?!=O Men vi gick runt till scenen och det var ju så klart inga där ute i kylan! =P När dom som byggde scenen fick se oss sa dom:
Scen byggarna: OJ är ni redan här!, det kommer nog bli ganska kallt. 
 Vi: Haha jo vi vet! =P
Scen byggarna: Men vi håller på att göra i ordning ett "värme rum", där ni kan värma er sedan.
Vi: Aha vad bra! =D

Sedan började den långa och kalla väntan. Men jag och Khazeen bestämde oss för att gå och köpa något till Erik och även köpa något och äta. Det blev till slut choklad till Erik och hamburgare till oss! =P Sedan var det bara att vänta, vänta och vänta. Asså jag har aldrig fryst så mycket. För att hålla värmen "lekte" jag och Khazeen "fotomodeller" haha =P
Sedan när det började komma mer folk och det inte var så långt kvar tills Erik skulle komma höll jag nästan på att ge upp, för jag frös så mycket och jag kände inte mina fötter!, det gjorde så himla ont. Asså tiden gick så långsamt, vi kollade nästan på klockan varje minut! tillsist kom det ut någon som började prata lite om Erik om att han kommer bli lite sen. Den första tanken jag fick då va, SKOJAR du asså jag klarar inte av att stå här mer! Men jag klarade det. =D
Och den killen på scenen ba: Asså jag kan inte sluta titta på din skylt, det står ju "I (L) YOU ERIK" och nu är det ju så att jag står här så kan du ta ner den.
Jag: Va! asså ..... nej! =P Och började skratta =D

Sedan kom äntligen Erik upp på scenen. =D Och då glömde jag att jag hade så ont i fötterna, men jag fortsatte att frysa som en galning. Erik va så söt för han gick ner från scenen och kom fram och kramade bara MIG, och sedan gick han upp igen! =D Asså jag blev så glad =D
När han väl hade sjungit klart sa Khazeen att hon inte tänkte stå i någon jä*** kö för att få autograf, för hon hade så himla ont i sina fötter. Men jag ville ju ge min present till han så vi frågade en som jobbade på Media Mark om han kunde ge Erik min pressen!
Den killen ba: Men ska ni inte träffa Erik? =O
Vi: Nej asså vi har stått här så länge och vi klarar inte av mer nu.! Jag höll på att börja stor lipa för jag var så kall, arg och ledsen.
Killen: Men det är ju självklart att ni ska få träffa Erik ni har ju varit här så himla länge. Kom ni får gå före alla.

men asså sedan lämnade han typ bara oss så vi vågade inte gå bara före alla. Och då gick Zahra tillbaka till honom och frågade hur vi skulle göra, man då sa han att han kunde ge presenten till Erik.
Sedan gick vi till Elgiganten för att värma oss, asså jag och Khazeen grät jätte mycket av att det gjorde så jävla ont i fötterna!! Jag ville ju så gärna träffa ERIK! Men jag frös så himla mycket och kunde knappt gå. Men sedan tog vi alla sista krafter vi hade och gick tillbaka till scenen och skulle se om Erik var kvar, och det var han =D
Så jag och Khazeen gick och köpte hans skiva och ställde oss i den korta signerings kön. Zahra skulle typ gå fram och ta några kort på Erik eller not och när hon kom tillbaka hade hon min present till Erik.
Zahra: Den killen som jag gav presenten till såg att vi hade kommit tillbaka och sa att vi nog hellre ville ge den själv. =P
Jag: Ååå vad snällt av han! =P

Men vi ville ju vara allra sist i kön så vi gick ur den och ställde oss framför scenen och väntade tills det inte var några kvar. Men då sa en av scen byggarna som vi hade träffat tidigare på dan: Är ni här igen? =P Har ni träffat Erik?
Vi: Haha aa!, nej men vi vill vara dom sista i kön! För vi var ju först här så då ska vi ju vara sist här också!
Scen byggaren: Haha ni är då bestämda kärringar! haha=p
Vi: Haha=p
Scen byggaren: Men det är bra. =D Fryser ni inte?
Vi: Äää JOOO!
Scen byggaren: Men kom så får ni värma er här bakom scenen. Ni ser ju när det inte är några folk kvar i kön sedan.
Vi: Aa gud vad snällt! =D OMG!!
När vi kom in i tältet där bakom kände man sig som en värsta "vipp gäst" OMG haha! =P Dom där inne i tältet frågade om vi ville ha chips eller något att drick, fast det ville vi inte, vi var ju liksom ute efter värmen! =P
Till slut var det inga kvar i kön och då gick vi till Erik! =D
Erik: Hej! =d
Jag: Hej! =D Varsågod!, och gav min present.
Erik: Nää gud vad gulligt!, TACK så himla mycket. =D *Gav mig en kram* Han började öppna brevet jag hade gett honom, och då vände jag bort huvudet från han och började skratta
 Erik: Vill du att jag ska öppna de på hotellet? =P
Jag: Haha aaa! =P
Alla typ vakter och Media Mark gubbar ba: Dom här har varit här sedan klockan elva.
Erik: VAAA! Skojar du?? =O
Vi: Nää =P
Erik: Men vad gjorde ni under tiden då?
Jag: Hoppade runt för att hålla värmen. =P
Erik: Nää men gud vad söta ni är. Är ni inte kalla då?
Jag: Jo jag har inte någon känsel i mina fötter.
Erik: Men värm er här! * Riktade typ några värme saker mot oss* Så söt va han!<3
Jag: Kan vi ta kort? =P
Erik: Själv klart! =D

När Erik sedan skulle gå:
Erik till vakterna: Men vänta lite jag måste bara ge en kram till dom som har stått här ända sedan ELVA! =D
Vi: Tihihi <3
Erik kramade först mig och gav mig en puss på kinden! =D asså jag dog typ! =D OMG!!
Men då tog jag typ handen på hans andra sida av kinden så att jag skulle kunna ge honom en puss på kinden, men det var bara det att jag kom väldigt nära hans mun! Pinsamt! Men vem orka bry sig i de läget! =P haha
Sedan gjorde han samma sak på Khazeen och Zahra! =D
Asså jag kommer ALDRIG glömma denna dag, vilket pussss kalas det blev, hahahaha =P

Aa typ så här såg min värsta men ändå underbaraste dag ut! Kommer ALDRIG glömma det.

ERIK GRÖNWALL DU ÄR MITT ALLT!!! <3<3<3<3

 

Puss&Kram//Mathilda  

 

Jag+Erik=Sant, haha noooot  

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards